“ЗАХИСТ ПРАВА”

Адвокатське обʼєднання м.Київ

Питання по темі: Адміністративні правопорушення

Платна консультація за телефонами
та інші юридичні послуги:
(044) 221-55-41
(067) 917-85-56
(099) 436-21-72

Адміністрація сайту залишає за собою право видаляти некоректні запитання. Залишити питання на сайті "Захист Права" можливо лише, порадивши дану сторінку в соціальній мережі. Гарантуємо відповідь на протязі 3-х діб для платних запитань.
Свої запитання Ви можете залишити тут:
Мітки: Інтелектуальна власність | Адміністративні правопорушення | Виконавче провадження | Господарські правовідносини | Житлове право | Захист прав споживачів | Земельні питання | Кримінальні правопорушення | Міжнародне право | Мати-одиночка | Пенсія. Пільги передбачені законом | Податкове право | Право на спадщину | Сімейні відносини. Аліменти | Трудові відносини | Цивільні правовідносини |
Сторінки:  << Попередня 6 5 4 3 2 1 
Автор: алексей2011-03-14 21:55:17
Добрий день. Прошу Вас проконсультувати мене по наступному питанню. обязателная ли регестрация гбо (пропан) на авто если нет то почему
Відразу ж повідомляємо, що реєстрація встановленого газового обладнання на авто обов’язкове.
У відповідності до п. п. 25 -27 Постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження Порядку проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів” № 606 від 9 липня 2008 року, розділом Проведення техогляду, де зазначено:
25. Засіб подається власником або уповноваженою ним особою до підрозділу Державтоінспекції для проведення техогляду в справному та укомплектованому відповідно до призначення стані.
26. Для проведення техогляду засобу працівникові Державтоінспекції подаються такі документи:
1) паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, - для фізичних осіб, копії довідки з ЄДРПОУ а документа, що підтверджує факт закріплення засобу за водієм, - для юридичних осіб;
2) протокол перевірки технічного стану, виданий суб'єктом господарювання не раніше 45 діб до дати проведення техогляду, або міжнародний сертифікат технічного огляду, виданий центром технічного огляду для засобів, що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів;
3) реєстраційні та інші документи, що підтверджують право використання зазначеного засобу;
4) посвідчення водія, що дає право керувати засобом відповідної категорії, та талон до нього;
6) поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних засобів або документ, о підтверджує право на звільнення від страхування;
7) квитанція про сплату податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та у разі наявності документ, що підтверджує право на пільги із сплати такого податку (юридичними особами додатково подається розрахунок податку з власників засобів);
8) дозвіл на встановлення та використання спеціальних звукових і (або) світлових сигнальних пристроїв;
9) на засоби, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів, додатково подаються свідоцтво про допущення засобів до перевезення небезпечних вантажів та свідоцтво про підготовку водіїв засобів, що перевозять небезпечні вантажі;
10) на засоби, що працюють на газовому паливі, додатково подається документ, що підтверджує проведення випробовування газової паливної системи в порядку і строк, установлені для даного виду обладнання та його комплектації.
У разі відсутності будь-якого документа, визначеного цим пунктом, техогляд не проводиться.
27. Справним вважається укомплектований засіб, який не має зовнішніх механічних та корозійних пошкоджень і технічний стан якого відповідає вимогам Закону України “Про дорожній рух” ( 3353-12 ), Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ), нормативів з безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища, а також правилам технічної експлуатації, інструкціям підприємств-виробників.
Засіб укомплектовується медичною аптечкою відповідного типу, знаком аварійної зупинки або миготливим червоним ліхтарем, які відповідають вимогам відповідних стандартів, та вогнегасником. Вантажні автомобілі з максимально дозволеною масою понад 3,5 тонни, автобуси укомплектовуються противідкотними упорами (щонайменше двома.
Відповідальність за порушення вищезазначених нормативних актів передбачена ст. 128 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 7 грудня 1984 року № 8073-X, де зазначено, що випуск на лінію транспортних засобів, технічний стан, обладнання або комплектність яких не відповідає вимогам правил і стандартів, що стосуються убезпечення дорожнього руху, технічної експлуатації, переобладнаних без відповідного погодження, не зареєстрованих у встановленому порядку, таких, що не пройшли державного технічного огляду або без поліса обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката “Зелена картка") чи без ліцензійної картки на транспортний засіб, без відміток у дорожньому листі про проходження щозмінного медичного огляду та контролю технічного стану, а також направлення в рейс одного водія при здійсненні пасажирських перевезень на автобусному маршруті протяжністю понад п’ятсот кілометрів - тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб, відповідальних за технічний стан, обладнання, експлуатацію транспортних засобів, громадян - суб’єктів господарської діяльності від сорока до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень, передбачених частиною першою цієї статті, - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб, відповідальних за технічний стан, обладнання, експлуатацію транспортних засобів, громадян - суб’єктів господарської діяльності від п’ятдесяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
(Стаття 128 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР № 7542-11 від 19.05.89, № 1369-12 від 29.07.91, 1818-12 від 15.11.91; Законами № 3785-12 від 23.12.93, № 55/97-ВР від 07.02.97; в редакції Закону N 586-VI (586-17) від 24.09.2008)
Надіюємось Олексію, що Ви будете діяти в межах чинного законодавства України. Юристи обєднання “ЗАХИСТ ПРАВА”.
Автор: Валентина2011-03-22 12:57:48
Доброго дня!
Нам потрібна консультація із такого питання. Ми з чоловіком вже другий рік одружені і зараз чекаємо на народження нашого первістка. Проживаємо у селі у дворі батьків чоловіка (ми з чоловіком у будинку, а вони у іншому будинку, який знаходиться в цьому ж дворі). У цьому дворі приписані: моя свекруха, її громадянський чоловік (відчим мого чоловіка) та мій чоловік. Я в цьому дворі не приписана.
Наше село газофіковано. Наша вулиця була газофікована років з двадцять тому. При прокладанні гозових труб, за словами моєї свекрухи, газовики переконали її дати дозвіл на те, щоб у, тепер уже нашому, дворі поставити газові підстанцію (так як вулиця заселена і не було де її поставити). Вона погодилася за умови, що користуватися природнім газом вона буде безкоштовно. Газову підстацію поставили на межі подвір'я та вулиці. ЇЇ обгородили металевою сіткою з попереджувальним написом про небезпеку. Вона займає приблизно площу приблизно 2 м на 2 м. При чому половина цієї станці знаходиться безпосередньо у дворі, а половина - на клумбі, що біля двору. Після того, як газ по вулиці провели, моя свекруха підключила і собі газ. Коли звернулася до горгазу із нагадуванням про їх обіцянку на безкоштовне користування газом, їй сказали, що ніхто нікому нічого не обіцяв. Вона оплачувала за послуги користування газом у повному обсязі. Через кілька років вона виїхала із села, але право власності на будинок нікому не передавала. В цьому будинку, на період відсутносі свекрухи, проживала її дочка із сім'єю. За цей період гоз їм відрізали за заборгованість. Пройшов деякий час і дочка виїхала, а свекруха повернулася. До сьогодні газопостачання досі не відновлено,але заборгованість вже погашено.
Питання полягає ось в чому. Ми з чоловіком збираємося в цьому році знову підключити газ, адже сподіваємося на народження дитини, а їй потрібно створити відповідні умови. Від газової підстанці дуже сильно тхне газом. І це відчуваємо не лише ми (ті, що приживають у цьому дворі), а й люди, які проходять повз наш двір. Цей неприємний і отруйний запах створює певні незручності. І плюс до всього, ми переживаємо не лише за своє здоров'я, а й за здоров'я наших дітей та дітей сусідів, які граються на вулиці біля цієї підстанці. Питання наше полягає в тому, чи можемо ми пред'являти якісь притензії та вимоги до горгазу у зв'язку з незручностями, які для нас ствоює їх підстанція? Чи можемо ми вимагати компенсації, або хоча б користуватися послугами горгазу за пільговим тарифом? Чи ми можемо подавати до суду на відшкодування моральної шкоди? І взагалі, які ми маємо права у цій ситуації?
Будь-ласка, вкажіть відповідповідно до яких законів. Дякую за Вашу увагу і за те, що приділили нам час. З нетерпінням чекаємо відповіді.
У відповідності до п. п. 3.1., 3.2. Наказу № 254 від 01.10.1997 року «Про затвердження Правил безпеки систем газопостачання України» Державного комітету України по нагляду за охороною праці, роботи з будівництва газопроводів газорегуляторних пунктів та інших об'єктів систем газопостачання міст, селищ і сільських населених пунктів повинні провадитись згідно з затвердженим проектом газопостачання населеного пункту, а також за наявності організації, на яку покладено технічний нагляд і приймання робіт, а в подальшому - і експлуатацію газового господарства цього населеного пункту.
Вимоги цих Правил поширюються на проектування і будівництво нових, розширення, реконструкцію та капітальний ремонт і експлуатацію діючих систем і об'єктів газопостачання.
Проектна документація на будівництво (п.1.1.2) повинна відповідати вимогам ДБНА 2.2-3-97, СНиП 2.04.08-87, СНиП 3.05.02-88, ГОСТ 9.602-89, цим Правилам, іншим нормативним актам та додатковим вимогам до обладнання систем і об'єктів газопостачання, викладеним у додатку 1.
Пунктом 4.3.7. передбачено, що при обході підземних газопроводів у т.ч. з поліетиленових труб) повинен перевірятися стан газопроводів і виявлятися витікання газу за зовнішніми ознаками; перевірятися за допомогою приладів (газоаналізатором або газошукачем) на наявність газу всі колодязі і контрольні трубки, а також колодязі, камери інших підземних комунікацій, підвали будинків, шахти, колектори, підземні переходи, розташовані на відстані до 15 м по обидва боки від осі газопроводу; перевірятися стан настінних вказівників і орієнтирів газових споруд; очищатися кришки газових колодязів і коверів від снігу, льоду і забруднень; оглядатися стан місцевості вздовж траси газопроводу з метою виявлення обвалу грунту, розмиву його талими або дощовими водами; контролюватися умови виконання земляних і будівельних робіт, які проводяться в смузі 15 м по обидва боки від осі газопроводу з метою попередження і усунення його пошкодження; виявлятися випадки будівництва будинків і споруд на відстані від газопроводу меншій, ніж це передбачено будівельними нормами і правилами (додаток 3; 4).
Отже, цим Наказом та Правилами взагалі не передбачене будівництво ГРП на території близькій від житлового будинку, тобто суперечить усім встановленим нормам.
Власник домоволодіння та земельної ділянки, на якій побудовано ГРП має право подати до суду про усунення перешкод у користуванні земельною ділянкою, відшкодуванню матеріальних та моральних збитків. В позовні заяві повинна бути зазначена обов’язково вимога щодо перенесення ГРП у більш безпечне місце.
Щодо пільг за користування газом, то такі пільги не передбачені жодним нормативним документом, можливий лише варіант складання двостороннього договору оренди земельної ділянки на якій розташоване ГРП. У договорі про оренду зазначаєте суттєву суму коштів за підвищену небезпеку, загрозу здоров’ю, яка повинна покрити значну суму за сплату споживання газом.
Якщо ж газова контора відмовиться підписати такий договір то потрібно звернутись із відповідною заявою до обласного відділу газопостачання, комітету з нагляду, прокуратури, пожежної охорони, санепідемстанції, які повинні надати відповіді або приписи газовій службі, а потім, коли усі попередні дії вичерпають свій ресурс подавати до суду.
Відповідь надана об’єднанням «ЗАХИСТ ПРАВА»
Автор: андрий2011-04-04 00:02:27
Я как законопослушный гражданин передал.После чего меня попросили открыть капот для сверки номеров агрегата(я понял что инспектор учуял гбо) ,на что я ответил: открою при составлении протокола.После долгих пререканий, протокол всё таки был составлен, но!по, не законно установленному ГБО (в тех паспорт он не вписан). В протоколе мной была написано объяснение: с нарушением не согласен и что инспектор не ознакомил меня с моими правами гр. Украины. После чего меня попросили показать талон тех.осмотра, я сказал смотрите под стеклом, но инспектор попросил передать.Я отказался, тогда инспектор достал из машины его сам и сказал: талон изымается до оплаты штрафа в гаи, и составил акт изъятия талона ТО. Вроде всё. Подскажите, что мне можно предпринять в такой ситуации, и можно ли обжаловать такой протокол в суде,прокуратуре,гаи? Помогите составить иск)
У відповідності до ст. 289 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 7 грудня 1984 року № 8073-X скаргу а постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано ротягом десяти днів з дня винесення постанови. В разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою собою), правомочним розглядати скаргу.
Інспектор ДАЇ не мав право вилучати технічний талон, він не є знаряддям вчинення або безпосереднім об’єктом адміністративного правопорушення у відповідності до ст. 29 КУпАП.
Якщо Ви дійсно бажаєте звернутись до нас за допомогою то поспішіть, адже строк оскарження 10 діб.
Відповідь надана об'єднанням "Захист права"
Автор: олечка2011-04-07 17:33:10
Органами рибоохорони встановлено, що громадянин Виталий ловив рибу, не маючи ліцензії на її відлов. У затриманого знайдено 3 окуні, 4 судака, 2 соми. Які заходи відповідальності передбачені законодавством за порушення правил рибальства.
Шановні студенти!
По даному питанню всі відповіді знайдете в:
- Постанові КМУ "Про затвердження Порядку здійснення любительського і спортивного рибальства".
- Наказі "Про затвердження правил любительського і спортивного рибальства".
- Наказі "Про затвердження методики розрахунку збитків, заподіяних рибному господарству".
Юридична консультація "Захист Права".
Автор: Катерина2011-04-08 15:57:39
Добрый день. Я бывший предприниматель. Сейчас работаю в банке. в 2003 году уходила в декрет и не закрыла свое ЧП. В налоговой написала письмо про временное прекращение предпринимательской деятельности в связи с рождением ребенка, копии у меня нет.В налоговой забрали мой оригинал свиде-ва, нет никакого подтвержде-я что забрали.До сегодняшнего момента не отчитывалась и не занимаюсь предприни-кой дея-тью. В 2003 родился один ребенок, в 2004 - другой. В 2008 - пошла работать в банк. Зар. плата -официальная. Могут ли на меня наложить штраф и как я могу закрыть свое ЧП, если я уже этим не занимаюсь и доход от этого не получаю?? От налоговой никаких писем я не получала. Спасибо.
Працюючи за фіксованим податком, підприємець має можливість тимчасово припинити підприємницьку діяльність, якщо він:
- припинив діяльність з поважних причин, попередньо повідомив про своє рішення податкову інспекцію, не сплатив фіксований податок і не одержав патент, — сума податку не стягується;
- припинив діяльність після сплати фіксованого податку й отримання патенту, — перерахунок фіксованого податку не проводиться незалежно від того, з якої причини підприємець зупинив діяльність.
Звітність підприємець має надавати у будь-якому випадку.
У разі несвоєчасного подання декларації про доходи одержані приватним підприємцем він несе відповідальність визначену ст. 1641 Кодексу про адміністративні правопорушення. Так, неподання або несвоєчасне подання громадянами декларацій про доходи чи включення до декларацій перекручених даних, тягне за собою накладення штрафу в розмірі від 3 до 8 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (51 — 136 грн.). За повторне порушення протягом року застосовується адміністративний штраф у розмірі від 5 до 8 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 — 136 грн.).
За детальнішими роз'ясненнями радимо звернутися до державної податкової інспекції.
Юридична консультація "ЗАХИСТ ПРАВА".
Автор: Андрій2011-04-10 16:11:46
по незнанию купил кредитное авто на запчасти от него остлся только кузов да гос. номера.банк подал в суд на кредиторов. несу ли я какую либо ответственность по законодательству Украины. спасибо.
Якщо договір-купівлі продажу було оформлено належним чином із дотриманням усіх законних вимог, то Ви не можете нести ніякої відповідальності взагалі.
Наш юрист чи адвокат надасть Вам якісні юридичні послуги. Адже чим якісніші юридичні послуги, будь-то адвокат чи юрист, тим менше часу втрачається і не виникає проблем в майбутньому.


Відповідь надали юристи, адвокати об’єднання “ЗАХИСТ ПРАВА”. Успіхів….
Автор: Ростисав Шаховалов2011-04-15 13:14:40
Скажите пожалуйста..,какое наказание понесут подростки за мелкое хулиганство в парке---Перевернули несколько урн с мусором в парке.Их забрали в милицию и продержали там всю ночь и побили.Подростков было пятеро.Какое им может быть наказание??..Спасибо.
Ростиславе дякуємо за поставлене запитання.
У відповідності до ст. 24-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 7 грудня 1984 року № 8073-X, якою передбачено заходи впливу, що застосовуються до неповнолітніх. За вчинення адміністративних правопорушень до неповнолітніх у віці від шістнадцяти до вісімнадцяти років можуть бути застосовані такі заходи впливу:
1) зобов’язання публічно або в іншій формі попросити вибачення у потерпілого;
2) застереження;
3) догана або сувора догана;
4) передача неповнолітнього під нагляд батькам або особам, які їх замінюють, чи під нагляд педагогічному або трудовому колективу за їх згодою, а також окремим громадянам на їх прохання.

Частиною ст. 40 Кодексу України про адміністративні правопорушення (надалі КУпАП), визначено, що коли шкоду заподіяно неповнолітнім, який досяг шістнадцяти років і має самостійний заробіток, а сума шкоди не перевищує одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян, суддя має право покласти на неповнолітнього відшкодування заподіяної шкоди або зобов’язати своєю працею усунути її.
Щодо побиття та тримання неповнолітніх цілу ніч в органах МВС, то це є незаконним.
У відповідності до ч. 2 ст. 262 КУпАП, визначено підстави адміністративного затримання, яке провадиться:
1) органами внутрішніх справ - при вчиненні дрібного хуліганства, вчиненні насильства в сім'ї, порушення порядку організації і проведення зборів, мітингів, вуличних походів і демонстрацій, при поширюванні неправдивих чуток, вчиненні злісної непокори законному розпорядженню чи вимозі працівника міліції, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, а також військовослужбовця чи образи їх, публічних закликів до невиконання вимог працівника міліції, при прояві неповаги до суду, вчиненні незаконного доступу до інформації в автоматизованих системах, порушення правил про валютні операції, правил обігу наркотичних засобів або психотропних речовин, незаконного продажу товарів або інших предметів, дрібної спекуляції, торгівлі з рук у невстановлених місцях, при розпиванні спиртних напоїв у громадських місцях чи появі у громадських місцях у п'яному вигляді, що ображає людську гідність і громадську мораль, у випадках, коли є підстави вважати, що особа займається проституцією, при порушенні правил дорожнього руху, правил полювання, рибальства і охорони рибних запасів та інших порушень законодавства про охорону і використання тваринного світу, при порушенні правил перебування іноземців та осіб без громадянства в Україні і транзитного проїзду через територію України, а також в інших випадках, прямо передбачених законами України.
Статтею 263 КУпАП, визначені строки адміністративного затримання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, може тривати не більш як три години. У виняткових випадках, у зв'язку з особливою потребою законами України може бути встановлено інші строки адміністративного затримання.
Осіб, які порушили прикордонний режим або режим у пунктах пропуску через державний кордон України, може бути затримано на строк до трьох годин для складення протоколу, а в необхідних випадках для встановлення особи і з'ясування обставин правопорушення - до трьох діб з повідомлення про це письмово прокурора протягом двадцяти чотирьох годин з моменту затримання або на строк до десяти діб з санкції прокурора, якщо правопорушники не мають документів, що посвідчують їх особу.
Осіб, які порушили правила обігу наркотичних засобів і психотропних речовин, може бути затримано на строк до трьох годин для складання протоколу, а в необхідних випадках для встановлення особи, проведення медичного огляду, з'ясування обставин придбання вилучених наркотичних засобів і психотропних речовин та їх дослідження - до трьох діб з повідомленням про це письмово прокурора протягом двадцяти чотирьох годин з моменту затримання або на строк до десяти діб з санкції прокурора, якщо правопорушники не мають документів, що посвідчують їх особу.
Осіб, які вчинили дрібне хуліганство, насильство в сім'ї, злісну непокору законному розпорядженню або вимозі працівника міліції, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, а також військовослужбовця чи образу їх, публічні заклики до невиконання вимог працівника міліції чи посадової особи Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, може бути затримано до розгляду справи суддею або начальником (заступником начальника) органу внутрішніх справ.
До розгляду суддею справи може бути затримано також осіб, які незаконно перетнули або зробили спробу незаконно перетнути державний кордон України, вчинили злісну непокору законному розпорядженню або вимозі військовослужбовця чи працівника Державної прикордонної служби України або члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, порушили порядок організації і проведення зборів, мітингів, вуличних походів і демонстрацій або проявили неповагу до суду чи торгували з рук у невстановлених місцях. Іноземців та осіб без громадянства, які порушили правила перебування в Україні і транзитного проїзду через територію України, може бути затримано до розгляду справи суддею або посадовою особою органу Державної прикордонної служби України.
Строк адміністративного затримання обчислюється з моменту доставлення порушника для складення протоколу, а особи, яка була в стані сп'яніння, - з часу її витвереження.
Особистий огляд і огляд речей передбачено 264 КУпАП, де зазначено, що аообистий огляд може провадитись уповноваженими на те посадовими особами Служби безпеки України, органів внутрішніх справ, органів і установ виконання покарань та слідчих ізоляторів, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, воєнізованої охорони, цивільної авіації, митних установ і органів прикордонної служби, а у випадках, прямо передбачених законами України, також і інших органів.
Особистий огляд може провадитись уповноваженою на те особою однієї статі з оглядуваним і в присутності двох понятих тієї ж статі.
Огляд речей може провадитись уповноваженими на те посадовим особами Служби безпеки України, органів внутрішніх справ, органів і установ виконання покарань та слідчих ізоляторів, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, воєнізованої охорони, цивільної авіації, митних установ, органів прикордонної служби, природоохоронних органів, державними інспекторами з питань інтелектуальної власності, органів лісоохорони, органів рибоохорони, органів, що здійснюють державний нагляд за додержанням правил полювання, а у випадках, прямо передбачених законами України, також і інших органів. При вчиненні порушень законодавства про охорону і використання тваринного світу уповноважені на те посадові особи органів, які здійснюють державний нагляд за додержанням правил полювання, органів рибоохорони, а також працівники міліції, військовослужбовці та працівники Державної прикордонної служби України можуть провадити в установленому порядку огляд транспортних засобів.
Огляд речей, ручної кладі, багажу, знарядь полювання і лову риби, добутої продукції, транспортних засобів та інших предметів здійснюється, як правило, у присутності особи, у власності (володінні) якої вони є. У невідкладних випадках зазначені речі, предмети може бути піддано оглядові з участю двох понятих під час відсутності власника (володільця).
Про особистий огляд, огляд речей складається протокол або про це робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання. Особистий огляд, огляд речей у митних установах провадиться в порядку, встановленому Митним кодексом України.
Інформацію надали адвокати і юристи “ЗАХИСТ ПРАВА”.
Автор: Юрій 2011-04-17 20:27:29
Я працюю у розважальному закладі (караоке зал), де я надаю послугу звукорежисера. перед наданням послуги я вручаю клієнту "робочий" мікрофон у який кліент співає. Проблема в тому, що є декілька компаній які відпочивають і по правилам можна передавати мікрофон за інший столик іншій компанії, і коли залишаєтьсь остання компанія, вони ламають мікрофон з прикладенням фізичної сили,відповідно за виведення з ладу мікрофону є штраф, який кліент відмовляється сплачувати, "докажіть, що це зробив я!". і я розумію що я нічого не можу довести без відео матеріалу. Запитання: Як в такому випадку доводити неправоту клієнта без відео матеріалу? Дякую!
Беруться письмові свідчення свідків, особа правопорушник затримується охороною, мікрофон потрібно було відгородити або вилучити у пластиковий пакет (не торкаючись рівних поверхонь), викликається наряд міліції, з мікрофона знімаються відбитки пальців, складається відповідний протокол та подається відповідна заява.Наш юрист чи адвокат надасть Вам якісні юридичні послуги. Адже чим якісніші юридичні послуги, будь-то адвокат чи юрист, тим менше часу втрачається і не виникає проблем в майбутньому.


Відповідь надали юристи, адвокати об’єднання “ЗАХИСТ ПРАВА”.
Автор: Лена2011-04-20 14:59:49
Допоможіть скласти позов до суду (від організації - управління праці та соціального захисту) на отримувачаякий незаконно одежав соціальну допомогу на дітей до трьох років від управління.Якщо можна макет такої заяви.Спасибі
Домовтесь про зустріч за вказаними телефонами на нашому сайті http://www.zahist-prava.com.ua, надішліть повноважного представника для підписання двостороннього договору про надання юридичних послуг,будемо раді допомогти. Наш юрист чи адвокат надасть Вам якісні юридичні послуги. Адже чим якісніші юридичні послуги, будь-то адвокат чи юрист, тим менше часу втрачається і не виникає проблем в майбутньому.


Відповідь надали юристи, адвокати об’єднання “ЗАХИСТ ПРАВА”.
Автор: Надя, Київ2011-05-05 15:52:07
Підскажіть будьласка як розв'язати таку задачу: Органами рибоохорони встановлено,що громадянин Н.ловив рибу,не маючи ліценції на її відлов.У затриманого знайдено 3окуні,4 судака,2 соми.Які заходи відповідальності передбачені законодавством за порушення правил рибальства? На які нормативні акти мужна спиратись?БУДУ ДУЖЕ ВДЯЧНА ЗА ДОПОМОГУ!!!
Читайте на нашому сайті http://zahist-prava.com.ua у розділі законодавство Кодекс про адміністративні правопорушення. Адже педагоги задають Вам задачі не для того щоб їх вирішували інші.

Відповідь надали юристи, адвокати об’єднання “ЗАХИСТ ПРАВА”. Успіхів…
Сторінки:  << Попередня 6 5 4 3 2 1