“ЗАХИСТ ПРАВА”

Адвокатське обʼєднання м.Київ

Рукотвори - скарбниця майстрів Rambler

Питання по темі: Захист прав споживачів

Платна консультація за телефонами
та інші юридичні послуги:
(044) 221-55-41
(067) 917-85-56
(099) 436-21-72

Адміністрація сайту залишає за собою право видаляти некоректні запитання. Залишити питання на сайті "Захист Права" можливо лише, порадивши дану сторінку в соціальній мережі. Гарантуємо відповідь на протязі 3-х діб для платних запитань.
Свої запитання Ви можете залишити тут:
Мітки: Інтелектуальна власність | Адміністративні правопорушення | Виконавче провадження | Господарські правовідносини | Житлове право | Захист прав споживачів | Земельні питання | Кримінальні правопорушення | Міжнародне право | Мати-одиночка | Пенсія. Пільги передбачені законом | Податкове право | Право на спадщину | Сімейні відносини. Аліменти | Трудові відносини | Цивільні правовідносини |
Сторінки:  6 5 4 3 2 1 Наступна>> 
Автор: Иван, Житомир2016-03-21 16:33:52
Здравствуйте, купил на «Розетке» видеорегистратор с гарантией год. Он сломался,отправил на ремонт по гарантии через ихнего посредника «Точку», вроде починили,но не прошло и недели он опять сломался,опять отправляю им,пришел он обратно уже с измененным внешним видом,рамка с цвета «серебро» поменялась на цвет «золото».(не придал этому значения,главное что бы работал). Опять работает неделю и перестает включаться. Отправляю им в третий раз,через месяц позвонили и сказали что в гарантии отказано потому что провод имеет повреждение что и привело к поломке. Хотя по сути последние 2 месяца регистратор находится у них,я не мог его перебить чисто физически+при отправке с проводом было все хорошо. Что мне делать в данной ситуации? Может как то давить на измененный вид товара?
После второй поломки нужно было требовать дефектный акт, потверждающий брак, чтобы заменить на новый образец с доплатой.
Автор: Наталія, Київ2015-10-30 19:24:24
Мені потрібна допомога в складанні скарги чи листа-претензії в інспекцію по захисту прав пацієнтів. Мені нанесена травма під час наркозу при наданні мед.естетичної послуги..ще й зробили не те, що хотіла...Прошу спілкування в пошті, дякую.
Консультація була надана в телефонному режимі, через розділ "платна послуга" 03.11.2015 року.
Автор: Петро, За межами України2015-07-08 12:44:31
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка чи можу я на основі заповіту та витягу з реєстрації на набуття спадщини переоформити рахунки в РЕМі та газовому господарстві, чи для цього необхідно Свідоцтво про право на спадщину за заповітом. Дякую.
Вам потрібен паспорт, ідентифікаційний код, свідоцтво про прийняття спадщини, витяг із реєєтсру нерухомості (якщо нотаріус надасть), договір із попереднім власником.
Автор: Сидоренко Василь Павлович, Суми2015-06-20 20:38:41
Здравствуйте! В октябре 2014 года приобреди холодильник. но оказался заводской брак, о чем составлен акт специалистом из сервиса, где указано что холодильник подлежит обмену. Мы обратидись в магазин, но нам ответили что данная модель снята с производсва. а они готовы обменять на другую модель или равноценную, но уже с доплатой. потому что холодильники по сравнению с октябрем 2014 года подорожали в 2 раза. В случае отказа готовы нам возвратить стоимомь холодильника.
Нашей вины то нет, почему мы должны платить дважды. Помогите разобраться. Заранее огроиное спасибо.
По Вашему вопросу можем сказать следующие: магазин в данной ситуации поступил вполне законно, так как во-первых, согласно ч. 7 ст. 8 Закона Украины «О защите прав потребителей» во время замены товара с недостатками на такой же товар другой марки (модели, артикула, модификации) надлежащего качества перерасчет стоимости товара с недостатками в случае повышения цены производится исходя из его стоимости на время обмена.
То есть магазин прав, когда предлагает обменять холодильник с доплатой. Во-вторых, магазин также выполняет закон, а именно ч. 1 ст. 8 выше упомянутого Закона, где одним из вариантов есть - расторжения договора и возврата уплаченной за товар денежной суммы.
Поэтому Вам нужно самим решить как поступить: - обменять и доплатить, или просто возвратить холодильник и получить деньги, уплаченные за него, обратно.
Автор: Раїса, Харків2015-04-16 07:12:11
Добридень ! Допоможіть мені, будь ласка, у такій проблемі. В 2008 р. я уклала договір поруки з Альфа-Банком по кредитному договору на придбання автомобіля. Через три місяця Боржник віддав авто банку добровільно, бо це була "чорна осінь" 2008 р., надав довіренність на продаж та уклав договір зберігання та акт прийому-передачі авто. Банк продав машину у січні 2009 та не надав фінансовий звіт ні мені, ні боржнику. Боржник потім був заарештований по кримінальной справі та знаходився майже 4 роки у СІЗО, як зараз виявилося, це була сфальсіфікована справа та він не винен. Увесь цей час я зверталася до банку з вимогою надати документи, які б доказали продаж авто саме за ту суму, що вказав банк, але мені відмовляли.В цьому році банк подав до суду позов до мене, як поручителю, на суму 110 тис. $, бо усі 6 років вони продовжували нараховувати % та штрафні санкції. Суд відмовив банку у позові повністю. Але я не хочу залишати таке свавілля банка безкарним. Боржник теж звернувся до Голови правління банку з вимогою або віддати авто на підставі договору зберігання, або надати офіційні документи, що підтверджують продаж, тобто - договір купівлі-продажу та експертну оцінку авто. Та банк відмовив і йому на підставі того, що в договорі купівлі-продажу є інформація про третіх осіб, а експертної оцінки у них немає. Тобто виходить, що ми повинні вірити банку та віддавати їм ту суму, яка їм заманеться. Але ж боржник є власником цього майна і має право знати його долю на підставі офіційних документів, а не листів банку.Тож у мене таке питання, чи можемо ми звернутися до прокуратури з заявою про вчинення щахрайських дій відносно боржника (у порядку ст. 190 КК України), чи це є справою цивільного судочинства ? Заздалегіть Вам вдячна.
Вам потрібно звернутись із відповідною скаргою до Національного Банку України, оскільки він здійснює контроль за діяльністю банків України, з повідомленням про злочин до прокуратури та територіального органу міліції. Також не зайвим було б дану історію висвітлити в засобах масової інформації, оскільки банки не люблять зайвого розголосу.
Автор: Ігор, Дніпропетровськ2015-03-31 09:40:46
Я як Часний підприємець перевозив б/техніку Дніпропетровськ-київ по дорозі мене обікрали на суму 39000(товар застрахований) договір заключили з фірмою1 (експедиція),а фірма 1 з фірмою 2 .Тепер фірма 2 виставляє претензію на фірму 1 на всю суму,а фірма 1 нам .Що робити виплачувати по договору їм,чи ждати суду ? Як правильно?Дякую
Питання складне, так як був укладений договір експедиції, а тому важливе значення має те, як саме в цьому договорі прописана відповідальність перевізника за втрату товару. Також, є можливість застосування пунктів договору, якщо вони наявні, щодо форс-мажору, непереборної сили тощо. Що ж стосується законодавства, то можна взяти ч. 3 ст. 13 Закону України «Про транспорт», де зазначено, що відповідальність за втрату, нестачу тощо товару, перевізник не буде нести, якщо доведе, що це сталося не з його вини. Але, все ж таки ще раз наголошуємо на тому, що відповісти на Ваше питання точно можна буде лише вивчивши договір експедиції.
Автор: ирина, Чернігів2015-01-20 01:50:35
Здравствуйте.. 8месяцев назад купила в фокстроте телефон нтс 400 .. сегодня перестал работать экран, хотя я его нигде не поняла и не мочила.. гарантия от производителя на этот товар 12 месяцев... они же должни мне его сделать бессплатно?
И ещё, подскажите сколько должен длиться ремонт гарантийных товаров по законодательству украины??
Можем Вас сказать следующее: согласно ч. 1 ст. 8 Закона Украины «О защите прав потребителей» (далее Закон), Вы можете требовать на протяжении гарантийного строка одно из далее перечисленного (в случае если неполадка несущественная):
1) пропорциональное уменшения цены,
2) бесплатное устранения неполадки В РАЗУМНЫЙ строк (то есть Законом конкретный строк не устанавливается),
3) возмещения расходов на устранения неполадки. А в случае выявления существенной неполадки:
1) возвращения денег за товар,
2) замена товара таким же (ч. 2 ст. 8 Закона).
Автор: Галина, Львів2014-12-26 23:34:36
Доброго вечора! дайте, будь ласка, відповідь на таке запитання:уже майже місяць, як я замовила товар в інтернет-магазині,здійснивши часткову передоплату, але й досі я його ще не отримала. Зв язуючись із постачальником, мене постійно запевняють, що у них виникли непередбачувані ускладнення з доставкою цього товару.Чи маю я право, окрім повернення передоплати, вимагати від магазину компенсацію за моральні збитки? І яку?
По-перше, важливим у Вашому випадку є те, чи був встановлений конкретний строк, протягом якого Ви повинні були отримати товар. Адже ст. 704 Цивільного кодексу України передбачає, що можуть бути випадки, за яких договір роздрібної купівлі-продажу з умовою про доставку товару може і не мати конкретних строків. В такому випадку, доставка має бути виконана в розумний строк.
По-друге, в ч. 2 ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів» встановлено, що продавець повинен надати інформацію споживачеві про умови поставки. І тому, якщо Вам зовсім не було повідомлено про умови поставки, або вони були порушені, то Ви маєте право на відшкодування як матеріальної шкоди так і моральної, згідно п. 5 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів».
Автор: Анна, Київ2014-11-25 15:28:10
Добрий день!
Ситуація:
3.11.14 здала в Сервісний центр "Ремзона"( вул.Раскової 4а,Київ) ноутбук в повністю робочому стані. Причина ремонту - не заряджався.
Дата ремонту в квитанції зазначалась 3 дні. Так мені і повідомили працівники сц при прийомі. Після трьох днів я телефонувала,але мені повідомили, що одну деталь замінили і цього не достатньо, треба ще одну змінювати і трохи почекати, так як деталь має з дня на день прийти. За термін три тижні ремонту ноутбука я перідично(раз в 2- дні) телефонувала і дізнавалась його стан. Кожен раз мені відповідали те саме: завтра заберете, а завтра виявлялось, що треба ще змінювати мікросхеми, бо змінивши попередні ноутбук не запрацював. Врешті, після рівно трьох тижнів "тянучки" в день, коли мені обіцяли, що я його заберу .Мені зателефонували і сказали, що ми змінили останню п"яту мікросхему, ввімкнули ноутбук, він працював, а поті вставили батарею і він потух. Ймовірно, "полетіли" всі деталі, що ми їх встановили. Приходьте забирайте ваш неробочий ноутбук. Грошей ми не візьмемо.

Питання:
Які права я маю в даній ситуації? На що мені претендувати?
Що мені робити, адже я здавала повністю робочий ноутбук і по факту вони його зламали(або ж може взагалі повиймали мої оригінальні деталі)? Як мені перевірити наявність всіх деталей в ноутбуці при його отриманні?

Будь ласка, проконсультуйте!Грошей на новий ноутбук не маю. А він потрібен мені для роботи.
Вам в першу чергу потрібно було звернутись із скаргою на ім'я начальника сервісного відділу (так щоб у вас залишилась копія заяви із відміткою про прийняття), паралельно написати негативний відгук до книги скарг та пропозицій. Та до того ж можливо було викликати наряд міліції по 102 для складання і подання заяви щодо шахрайства з боку працівників сервісного центру.
Звісно ж, у останню чергу, коли є на руках письмова доказова база звернутися до суду із позовною заявою про відшкодування матеріальної та моральної шкоди завданої в наслідок недбальства.
Автор: Ігор, Київ2014-10-30 10:30:48
Купив електронну книгу 28.10.14. Служба доставки при мені включила, виключила вона працювала. Потім вдома включив, не включається, згідно інструкції зарядив, не вмикається. Відвіз 29.10.14 в інтернет магазин розетка перед цим по телефону сказали, що потрібно звернутися в сервісне обслуговуванню при магазині.Приніс, пояснив ситуацію сказали потрібно вияснити що з нею оформили і видали "Акт приёма на сервисное обслуживание"- сказали чекати до 14 днів відповіді.Запитання : Чи згідно закону поступили вони тому, що на запитання про обмін товар на аналогічний чи повернення грошей вони відмовили сказали тільки після експертизи. Чи маю я право не чекаючи висновку експертизи вимагати заміни товару на аналогічний або повернення коштів? Як це зробити? Дякую.
Можемо Вам повідомити, що згідно ч. 1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», право вимоги у споживача, тобто у Вас, на повернення коштів чи заміну товару аналогічним з’являється після підтвердження істотних недоліків товару, за необхідності, таким підтвердженням може бути висновок експертизи. Тобто, потрібно чекати результатів експертизи.
Сторінки:  6 5 4 3 2 1 Наступна>>