“ЗАХИСТ ПРАВА”

Адвокатське обʼєднання м.Київ

Рукотвори - скарбниця майстрів Rambler

Питання по темі: Господарські правовідносини

Платна консультація за телефонами
та інші юридичні послуги:
(044) 221-55-41
(067) 917-85-56
(099) 436-21-72

Адміністрація сайту залишає за собою право видаляти некоректні запитання. Залишити питання на сайті "Захист Права" можливо лише, порадивши дану сторінку в соціальній мережі. Гарантуємо відповідь на протязі 3-х діб для платних запитань.
Свої запитання Ви можете залишити тут:
Мітки: Інтелектуальна власність | Адміністративні правопорушення | Виконавче провадження | Господарські правовідносини | Житлове право | Захист прав споживачів | Земельні питання | Кримінальні правопорушення | Міжнародне право | Мати-одиночка | Пенсія. Пільги передбачені законом | Податкове право | Право на спадщину | Сімейні відносини. Аліменти | Трудові відносини | Цивільні правовідносини |
Сторінки:  << Попередня 6 5 4 3 2 1 
Автор: АРОН2011-02-11 17:22:10
Дуже цікавить питання з приводу можливості громадянину України при зверненні до суду з позовом про повернення позики на зостосування прицьому облікової ставки НБУ Чи це тільки для юросіб
Дякуємо Вам за запитання.
Відразу ж відповімо, що пеня по подвійні ставці НБУ нараховується у відповідності до ст. 3 Закону України від 22.11.96 № 543/96-ВР “Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань”.
А в преамбулі вищезазначеного Закону чітко визначаються сторони: “Цей Закон регулює договірні правовідносини між платниками та одержувачами грошових коштів щодо відповідальності за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань. Суб’єктами зазначених правовідносин є підприємства, установи та організації незалежно від форм власності та господарювання, а також фізичні особи - суб’єкти підприємницької діяльності. Дія цього Закону не поширюється на порядок нарахування та сплати пені, штрафних та фінансових санкцій за несвоєчасну сплату податків, податкового кредиту та інших платежів до бюджетів усіх рівнів і позабюджетних фондів, передбачених чинним законодавством України, а також на відносини, що стосуються відповідальності суб’єктів переказу грошей через платіжні системи. (Преамбула із змінами, внесеними згідно із Законом N 2921-III від 10.01.2002)”
Отже, дія цього Закону не може розповсюджуватись на фізичних осіб.
Успіхів Вам. Юридична консультація "ЗАХИСТ ПРАВА".
Автор: женя2011-04-18 10:39:29
Доброго дня,ми місцева громадська організація яка діє на тереторі Західного регіону, і нам потрібна консультація сприводу того чи є юридична можливості здійснення нашої діяльності на тереторії інших областей без створення всеукраїнської організації.
Це залежить від того, яка мета та вид діяльності Вашої організації та що зазначено у установчих документах при реєстрації. Для отримання більш чіткої відповіді нам потрібно ознайомитись із організаційно-правовими документами Вашої організації, які ви можете скинути нам на електронну адресу.Наш юрист чи адвокат надасть Вам якісні юридичні послуги. Адже чим якісніші юридичні послуги, будь-то адвокат чи юрист, тим менше часу втрачається і не виникає проблем в майбутньому.


Відповідь надали юристи, адвокати об’єднання “ЗАХИСТ ПРАВА”.
Автор: Ольга, Львів2011-05-04 15:13:54
Доброго дня! Скажіть будь-ласка, яким нормативним актом передбачено процедуру оформлення підвищених відсотків за кредитним договором?
Ольга дякуємо за запитання!
У відповідності до ч. 2 ст. 536 Цивільного кодексу України встановлено, що розмір процентів за користування чужими грошовими коштами встановлюється договором, законом або іншим актом цивільного законодавства. Тобто скоріш за все це передбачено двостороннім договором, якщо ж ні то радимо звернутись із письмовою заявою (з обов'язковою відміткою на копії або цінним листом з описом) про надання роз'яснень з приводу цього питання до управляючого банку. Коли отримаєте відповідь, яка не задовольнить Вас, або взагалі не отримаєте то сміливо звертайтесь до суду про визнання нарахування відсотків не законними, відшкодування матеріальної шкоди тощо.

Відповідь надали юристи, адвокати об’єднання “ЗАХИСТ ПРАВА”. Успіхів…
Автор: Ірина, Миколаїв2011-05-05 14:17:15
Як дізнатися, хто э правонаступником ліквідованого підприємства? Куди і якого змісту можна направити запит?
У випадку проведення процедури ліквідації підприємства ніхто не може бути його правонаступником.
У відповідності до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» 14 травня 1992 року № 2343-XII, де визначено, що ліквідація - припинення діяльності суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення визнаних судом вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
Ст. 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» визначає наслідки визнання боржника банкрутом: 1. З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:
- підприємницька діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу;
- строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інші види загальнообов'язкового державного соціального страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів) вважається таким, що настав;
- припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості банкрута;
- відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;
- укладення угод, пов'язаних з відчуженням майна банкрута чи передачею його майна третім особам, допускається в порядку, передбаченому цим розділом;
- скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;
- вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури;
- виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбаченому цим розділом.

2. З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, про що робиться запис у його трудовій книжці, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута, якщо цього не було зроблено раніше.
3. Опублікування відомостей про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури здійснюється ліквідатором у офіційних друкованих органах за рахунок банкрута у п'ятиденний строк з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом.
4. Не дозволяється опублікування або розголошення іншим чином відомостей про визнання боржника банкрутом до дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом.
5. Відомості про визнання боржника банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури повинні містити:
- найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом;
- найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство;
- дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;
- відомості про ліквідатора (ліквідаційну комісію).

Відповідь надали юристи, адвокати об’єднання “ЗАХИСТ ПРАВА”. Успіхів…
Автор: Олег, Одеса2011-06-07 11:41:30
Добрый день! Подскажите,пожалуйста, как правильно председателю садового кооператива уйти с должности по истечению срока его полномочий (согл. Устава - 5лет). Техническая часть вопроса мне понятна:Срок,собрание,протокол,госрегистратор,нотариус,налоговая и т.д. Изюминка данной темы заключается в том,что ни у кого из членов кооператива нет ни желания ни возможностей (знание бухгалтерии) вести дела в кооперативе(касса,бух. и налог.отчетность). Как мне быть,если обстоятельства складываются так,что у меня нет времени на ведение дел в кооперативе (да и срок 5 лет истек) Т.е. другими словами на общем собрании, за мое освобождение с должности, дачники-пенсионеры не проголосуют. Заранее Спасибо.
Якщо у статуті СК не передбачені дострокові умови залишення посади то можливо звільнити посаду (достроково) за станом здоров'я, зміни місця проживання. Оскільки Вас було обрано строком на 5-ть років, то фактично Ваші повноваження припиняються, але всерівно потрібно збирати загальні збори на яких оприлюднити заяву про залишення посади.
Наш юрист чи адвокат надасть Вам якісні юридичні послуги. Адже чим якісніші юридичні послуги, будь-то адвокат чи юрист, тим менше часу втрачається і не виникає проблем в майбутньому.

Замовляйте юридичні послуги за тел. (044) 221-55-41, низькі ціни.Послуги юриста по Києву, області та Україні.
Відповідь надали юристи, адвокати об’єднання “ЗАХИСТ ПРАВА”. Успіхів…
Автор: Аліна, Київ2011-06-14 16:33:04
Доброго дня! Підскажіть будь-ласка яким саме нормативно-правовим документом передбачено обов\'язок юридичної особи реєструвати договір цивільно-правового характеру (Договір підряду) в центрі зайнятості населення.
Дана інформація є платною.
Замовляйте юридичні послуги за тел. (044) 221-55-41, (067) 917-85-56. Юрист, адвокат, послуги юриста, послуги адвоката.
Автор: таня, Київ2011-06-20 13:53:18
Підскажіть будь-ласка, які потрібні документи для відкритя магазину на приватизованій дачній ділянці,куди першим ділом звертатися. Дякую.
Дана інформація є платною.

Ми надаємо якісні юридичні послуги, юрист, адвокат, Київ, Україна. Юрист по господарським справам. Мы предоставляем качественные юридические услуги, юрист, адвокат, Киев, Украина.
Контактні телефони (044) 221-55-41, (067) 917-85-56
Автор: Наталія Михайлівна, Полтава2011-06-20 20:09:42
Доброго дня!Я приватний підприємець, маю в оренді земельну ділянку 30 м.кв. під розміщення торгівельного павільйону. Хочу побудувати капітальну споруду, тобто зробити реконструкцію і розширити площу. Які документальні зміни потрібно зробити,щоб все було в межах закону?
На здійснення підприємницької діяльності потрібні наступні документи:
- ліцензія на здійснення діяльності із торгівлі;
- дозвіл управління архітектури на спорудження малої архітектурної форми або затверджений план на будівництво споруди;
- дозвіл на реконструкцію;
- бухгалтерсько-звітні документи.

Ми надаємо якісні юридичні послуги, юрист, адвокат, Київ, Україна. Юрист по господарським справам. Мы предоставляем качественные юридические услуги, юрист, адвокат, Киев, Украина.
Контактні телефони (044) 221-55-41, (067) 917-85-56
Автор: Тарас, Херсон2011-06-24 13:40:28
Здравствуйте)У меня такая ситуация-хочу взять в аренду действующий торговый павильйон,но он находиться на арендованой гос.земле!Возможно ли взять его в аренду или заключить какой то договор с хозяином этого магазина,потому что сейчас мне сдали его в аренду только на словах,хотелось бы узаконить это!Заранее спасибо)
Ви можете скласти із власником архітектурної форми договір оренди, який не може перевищувати строк оренди землі. Власник у даному договорі повинен вказати правоустановлюючі документи на оренду землі та володіння павільйоном.

Ми надаємо якісні юридичні послуги, юрист, адвокат, Київ, Україна. Юрист по господарським справам.
Контактні телефони (044) 221-55-41, (067) 917-85-56
Автор: Черкасов Володимир, Луцьк2011-06-24 14:03:48
Доброго дня. Наш будинок створив ОСББ, але ми не маємо право власності на прибудинкову територію, та незнаємо її межі(прибудинкової території), куди нам звернутися за цією інформацією і як нам орендувати чи приватизувати цю землю.І чи потрібно мати печатку і відкритий рахунок для повноцінного існування ОСББ.Дякую
ОСББ Вам потрібно офіційно реєструвати із усіма витікаючими правовими документами та обов'язками.

Ми надаємо якісні юридичні послуги, юрист, адвокат, Київ, Україна. Юрист по господарським справам.
Контактні телефони (044) 221-55-41, (067) 917-85-56
Сторінки:  << Попередня 6 5 4 3 2 1